Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@mimotek.pl lub telefonicznie: 736380121
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@mimotek.pl lub telefonicznie: 736380121
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • kurier InPost
  • Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • odbiór osobisty

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. Darmowa przesyłka obowiązuje od 300 zł.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 18/U-1 , 70-201SZCZECIN, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  O przygotowanym do odbioru zamówieniu, poinformujemy e-mailem, bądź telefonicznie. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 736380121.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 736380121.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 736380121.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Aby osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą mogła dokonać zwrotu towaru, musi zostać spełniony jeden warunek — umowa, którą przedsiębiorca będzie zawierać ze sprzedawcą, nie może mieć charakteru zawodowego, czyli nie może dotyczyć bezpośrednio branży, w której specjalizuje się przedsiębiorca.

» opis reklamacji i zwrotów

Nowości
Bardzo ostre szpilki kolorowe 30mm
Bardzo ostre szpilki kolorowe 30mm
6,99 zł
ilość opakowań
Metalowe oczka zaciskowe
Metalowe oczka zaciskowe
0,39 zł
Haczyk samoprzylepny do zazdrostek
Haczyk samoprzylepny do zazdrostek
0,59 zł
ilość sztuk
Obsługiwane płatności
Promocje
GUZIKI NA DZIURKI 25 mm CZERWONE (00) - 10 sztuk
GUZIKI NA DZIURKI 25 mm CZERWONE (00) - 10 sztuk
3,50 zł 1,49 zł
ilość kompletów
WSTĄŻKA SZYFONOWA 20mm - 27 m BRĄZOWA (19)
WSTĄŻKA SZYFONOWA 20mm - 27 m BRĄZOWA (19)
4,60 zł 2,99 zł
ilość sztuk
WSTĄŻKA SZYFONOWA 20mm - 27 m CZEKOLADOWY BRĄZ (20)
WSTĄŻKA SZYFONOWA 20mm - 27 m CZEKOLADOWY BRĄZ (20)
4,60 zł 2,99 zł
ilość sztuk
Taśma bawełniana JODEŁKA 15 mm - SZARA
Taśma bawełniana JODEŁKA 15 mm - SZARA
1,19 zł 0,99 zł
ilość metrów
GUZIK - średnica 25 mm (40"4) - 5 SZTUK
GUZIK - średnica 25 mm (40"4) - 5 SZTUK
4,75 zł 1,50 zł
ilość kompletów
Guma płaska 150mm BIAŁA 60cm (A15)
Guma płaska 150mm BIAŁA 60cm (A15)
6,00 zł 5,49 zł
ilość sztuk
GUZIK - średnica 25 mm (40"7) - 5 SZTUK
GUZIK - średnica 25 mm (40"7) - 5 SZTUK
4,75 zł 1,50 zł
ilość kompletów
GUZIKI na stopce  śr. 34mm (001) 1szt
GUZIKI na stopce śr. 34mm (001) 1szt
3,00 zł 1,49 zł
ilość sztuk
NAKLEJKI PUFFY OZDOBNE DEKORACYJNE GUMOWE (wz7)
NAKLEJKI PUFFY OZDOBNE DEKORACYJNE GUMOWE (wz7)
4,89 zł 3,99 zł
ilość opakowań
GUZIK - średnica 25 mm (40"5) - 5 SZTUK
GUZIK - średnica 25 mm (40"5) - 5 SZTUK
4,75 zł 1,50 zł
ilość kompletów
GUZIK - średnica 25 mm (40"11) - 6 SZTUK
GUZIK - średnica 25 mm (40"11) - 6 SZTUK
4,75 zł 1,50 zł
ilość kompletów
KOŃCÓWKI WSTĄŻEK W KRATKĘ 38 mm - 3 x 2 m (N16)
KOŃCÓWKI WSTĄŻEK W KRATKĘ 38 mm - 3 x 2 m (N16)
11,40 zł 4,99 zł
ilość kompletów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl