Jak sprawdzi─ç dost─Öpno┼Ť─ç produkt├│w?

Przy ka┼╝dym z produkt├│w znajduje si─Ö informacja o jego dost─Öpno┼Ťci w sklepie:

  • Brak towaru ÔÇô chwilowo 0 sztuk na magazynie; je┼╝eli jeste┼Ť bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam zna─ç poprzez email:┬ásklep@mimotek.pl┬álub telefonicznie:┬á736380121
  • Na wyczerpaniu ÔÇô ostatnie sztuki danego towaru, warto si─Ö pospieszy─ç z zakupem!
  • ┼Ürednia ilo┼Ť─ç ÔÇô mamy przynajmniej kilka/kilkana┼Ťcie egzemplarzy
  • Du┼╝a ilo┼Ť─ç ÔÇô w magazynie mamy wystarczaj─ůc─ů ilo┼Ť─ç produktu, aby obs┼éu┼╝y─ç wiele zam├│wie┼ä
  • Dost─Öpny na zam├│wienie ÔÇô mo┼╝emy specjalnie dla Ciebie sprowadzi─ç ten produkt - skontaktuj si─Ö z nami drog─ů email:┬ásklep@mimotek.pl┬álub telefonicznie:┬á736380121
  • Spodziewana dostawa ÔÇô produkt b─Ödzie dost─Öpny ju┼╝ wkr├│tce
  • Wycofany z oferty ÔÇô produkt nie jest ju┼╝ dost─Öpny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzi─ç stan realizacji zam├│wienia?

Na Tw├│j adres email b─Ödziemy przesy┼éa─ç informacje o post─Öpach w realizacji Twojego zam├│wienia. ┬áPonadto po zalogowaniu do Twojego konta b─Ödziesz mia┼é dost─Öp do wszelkich informacji o Twoich bie┼╝acych oraz ju┼╝ zrealizowanych zam├│wieniach: statusie, zawarto┼Ťci, podanych adresach, itp.

Torquent posuere vel id sagittis urna placerat ridiculus odio vestibulum donec tristique a nisl eros conubia condimentum nunc quisque nibh adipiscing habitasse parturient suspendisse proin a pharetra commodo leo tincidunt lobortis lacinia sem parturient dapibus.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po z┼éo┼╝eniu przez Ciebie zam├│wienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, kt├│ry nale┼╝y klikn─ů─ç, aby potwierdzi─ç zam├│wienie - wtedy te┼╝ rozpoczynamy proces jego realizacji.┬áNa Tw├│j adres email na bie┼╝─ůco b─Öd─ů┬áprzesy┼éane informacje o stanie realizacji Twojego zam├│wienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysy┼éki wynika z dost─Öpno┼Ťci produkt├│w i wybranej formy p┼éatno┼Ťci, podczas gdy czas dostawy zale┼╝y od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

Jakie wyst─Öpuj─ů formy dostawy?

W zale┼╝no┼Ťci od ilo┼Ťci i wagi zamawianych przez Ciebie produkt├│w, wybranej formy p┼éatno┼Ťci i w┼éasnych preferencji, mo┼╝esz wybra─ç jedn─ů z form dostawy:

  • kurier┬áGLS
  • Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • odbi├│r osobisty

» szczegółowy opis form dostawy

Ile zapłacę za przesyłkę?

Ca┼ékowity koszt dostawy zam├│wienia poznasz po dodaniu produkt├│w do koszyka i wybraniu interesuj─ůcej Ciebie formy dostawy i metody p┼éatno┼Ťci - w podsumowaniu zobaczysz dok┼éadn─ů warto┼Ť─ç do zap┼éaty. W zale┼╝no┼Ťci od wybranej formy p┼éatno┼Ťci (przedp┼éata lub p┼éatno┼Ť─ç za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesy┼éki wynosi od kilku do kilkunastu z┼éotych. Darmowa przesy┼éka obowi─ůzuje od 300 z┼é.

» szczegółowy cennik dostaw

Jak zapłacić za zamówienie?

W zale┼╝no┼Ťci od warto┼Ťci zam├│wienia, wybranej formy dostawy i w┼éasnych preferencji, mo┼╝esz wybra─ç jeden z nast─Öpuj─ůcych sposob├│w p┼éatno┼Ťci: przelew na konto bankowe, p┼éatno┼Ť─ç za pobraniem, p┼éatno┼Ť─ç elektroniczna (przelew on-line). p┼éatno┼Ť─ç odroczona

┬╗ szczeg├│┼éowy opis form p┼éatno┼Ťci

Czy mog─Ö osobi┼Ťcie odebra─ç zam├│wienie?

Oczywi┼Ťcie, mo┼╝esz odebra─ç zam├│wienie w punkcie odbioru osobistego, znajduj─ůcym si─Ö pod adresem: ul. Ks. Kard. Wyszy┼äskiego 18/U-1 , 70-201SZCZECIN, Godziny pracy punktu znajdziesz w zak┼éadce Kontakt. O przygotowanym do odbioru zam├│wieniu, poinformujemy e-mailem, b─ůd┼║ telefonicznie. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych koszt├│w.

Co to s─ů kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Maj─ů one form─Ö kod├│w, kt├│re nale┼╝y wpisa─ç w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zap┼éaty z uwzgl─Ödnieniem rabatu.

Pami─Ötaj, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç kod├│w rabatowych ma sw├│j okres wa┼╝no┼Ťci. Po jego wyga┼Ťni─Öciu kod rabatowy przestaje by─ç aktywny ÔÇô nie spowoduje przyznania okre┼Ťlonego rabatu.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do kt├│rego mo┼╝esz dodawa─ç produkty, nad kt├│rymi si─Ö zastanawiasz. Dost─Öp do tej funkcjonalno┼Ťci maj─ů tylko zalogowani u┼╝ytkownicy.

Je┼╝eli wahasz si─Ö, czy kupi─ç dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj si─Ö i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni s─ů dla Ciebie zapami─Ötywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W ka┼╝dej chwili mo┼╝esz powr├│ci─ç do nich, przerzuci─ç je do koszyka lub usun─ů─ç z przechowalni.

Czy mog─Ö otrzyma─ç faktur─Ö VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty mo┼╝esz otrzyma─ç faktur─Ö VAT. W tym celu w trakcie sk┼éadania zam├│wienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcj─Ö ÔÇ×firmaÔÇŁ i podaj dane do faktury. Informacje na temat ch─Öci otrzymania faktury VAT umie┼Ť─ç w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Je┼╝eli adres wysy┼éki jest inny, ni┼╝ dane do faktury, zaznacz w formularzu opcj─Ö ÔÇ×inny adres wysy┼ékiÔÇŁ i podaj adres, na kt├│ry ma by─ç przes┼éane zam├│wienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysy┼éki Twojego zam├│wienia. Nie ma mo┼╝liwo┼Ťci zmiany tej daty.

Jak zmieni─ç moje zam├│wienie?

Mo┼╝esz modyfikowa─ç swoje zam├│wienia jedynie do momentu skompletowania jego zawarto┼Ťci. W momencie przes┼éania go na wskazany adres modyfikacja jest ju┼╝ niemo┼╝liwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zam├│wienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zam├│wienia, zmiana sposobu p┼éatno┼Ťci czy dostawy), skontaktuj si─Ö z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 736380121.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Mo┼╝esz anulowa─ç swoje zam├│wienia jedynie do momentu skompletowania jego zawarto┼Ťci. W momencie przes┼éania go na wskazany adres anulowanie jest niemo┼╝liwe. W celu anulowania zam├│wienia skontaktuj si─Ö z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 736380121

Gdzie jest moja przesyłka?

W wiadomo┼Ťci email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na kt├│rej mo┼╝esz na bie┼╝─ůco ┼Ťledzi─ç po┼éo┼╝enie Twojej przesy┼éki. Link ten r├│wnie┼╝ jest widoczny dla zarejestrowanych klient├│w sklepu, w podgl─ůdzie szczeg├│┼é├│w z┼éo┼╝onego zam├│wienia, w kolumnie Przesy┼éka.

Czy sprzedawane produkty posiadaj─ů gwarancj─Ö?

Tak, produkty dost─Öpne w asortymencie naszego sklepu posiadaj─ů gwarancj─Ö producent├│w, obowi─ůzuj─ůc─ů na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a tak┼╝e na stronach internetowych producent├│w. Wa┼╝ne, aby zachowa─ç dow├│d zakupu (rachunek lub faktur─Ö), a tak┼╝e oryginalne opakowanie do momentu zako┼äczenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstaw─ů do zg┼éaszania reklamacji.

┬╗ warunki gwarancji i serwisu

Mam problem z zam├│wionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 736380121.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

Czy mog─Ö zwr├│ci─ç zakupiony produkt?

Tak, w ci─ůgu 14 dni od daty odebrania przesy┼éki z zam├│wieniem, mo┼╝esz zwr├│ci─ç zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Aby osoba fizyczna prowadz─ůca dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů mog┼éa dokona─ç zwrotu towaru, musi zosta─ç spe┼éniony jeden warunek ÔÇö umowa, kt├│r─ů przedsi─Öbiorca b─Ödzie zawiera─ç ze sprzedawc─ů, nie mo┼╝e mie─ç charakteru zawodowego, czyli nie mo┼╝e dotyczy─ç bezpo┼Ťrednio bran┼╝y, w kt├│rej specjalizuje si─Ö przedsi─Öbiorca.

┬╗ opis reklamacji i zwrot├│w