Gwarancja i serwis

Cz─Ö┼Ť─ç produkt├│w sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancj─Ö producenta. W przypadku wykrycia wady w sprz─Öcie obj─Ötym gwarancj─ů, skontaktuj si─Ö z najbli┼╝szym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producent├│w. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, kt├│ry pozwala w najkr├│tszym czasie doprowadzi─ç sprz─Öt do sprawno┼Ťci.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania a┼╝ do momentu zako┼äczenia okresu gwarancyjnego – stanowi─ů one podstaw─Ö do zg┼éaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesy┼éki zawsze sprawd┼║, czy nie uleg┼éa uszkodzeniu w transporcie. Je┼╝eli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewn─Ötrzne, zalecamy odm├│wienia przyj─Öcia przesy┼éki, a nast─Öpnie skontaktowanie si─Ö z nami pod numerem telefonu: 736380121.

Po op┼éaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç otwarcia paczki w obecno┼Ťci kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodno┼Ťci, sporz─ůdzany jest protok├│┼é rozbie┼╝no┼Ťci, kt├│ry stanowi podstaw─Ö p├│┼║niejszej reklamacji.

Je┼╝eli zakupiony towar okazuje si─Ö mie─ç wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o post─Öpowanie zgodnie z poni┼╝sz─ů procedur─ů reklamacyjn─ů:

  1. Prze┼Ťlij do nas produkt, kt├│ry chcesz zareklamowa─ç, do┼é─ůczaj─ůc do niego pisemne o┼Ťwiadczenie, w kt├│rym opiszesz szczeg├│┼éowe powody reklamacji produktu, form─Ö rekompensaty, a tak┼╝e adres zwrotny oraz numer konta, na kt├│ry zostanie dokonany zwrot pieni─Ödzy (w zale┼╝no┼Ťci od podj─Ötej przez sklep decyzji).
  2. ci─ůgu 14 dni od otrzymania przesy┼éki poinformujemy Ci─Ö mailowo lub telefonicznie o wyniku post─Öpowania reklamacyjnego.
  3. Je┼╝eli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ci─ůgu 7 dni roboczych od dnia podj─Öcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: napraw─Ö reklamowanego produktu, przes┼éanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieni─Ödzy.
  4. Je┼╝eli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnion─ů, przeka┼╝emy Ci szczeg├│┼éowe uzasadnienie podj─Ötej decyzji i w ci─ůgu 14 dni roboczych ode┼Ťlemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku p┼éatno┼Ťci kart─ů p┼éatnicz─ů zwrot ┼Ťrodk├│w zostanie wykonany na kart─Ö.

W razie w─ůtpliwo┼Ťci, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mimotek.pl lub telefonicznie: 736380121. Udzielimy Ci wskaz├│wek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzi─ç reklamacj─Ö.

Zwrot produkt├│w

Zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami, w ci─ůgu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zam├│wionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odst─ůpienia od umowy, wg og├│lnych zasad wynikaj─ůcych z przepis├│w dotycz─ůcych zawierania um├│w na odleg┼éo┼Ť─ç.

Aby osoba fizyczna prowadz─ůca dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů mog┼éa dokona─ç zwrotu towaru, musi zosta─ç spe┼éniony jeden warunek ÔÇö umowa, kt├│r─ů przedsi─Öbiorca b─Ödzie zawiera─ç ze sprzedawc─ů, nie mo┼╝e mie─ç charakteru zawodowego, czyli nie mo┼╝e dotyczy─ç bezpo┼Ťrednio bran┼╝y, w kt├│rej specjalizuje si─Ö przedsi─Öbiorca.

Zwracany produkt nie mo┼╝e nosi─ç ┼Ťlad├│w u┼╝ywania – ka┼╝dy element musi by─ç kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespe┼énienia tego warunku, produkt nie zostanie przyj─Öty.

Je┼╝eli chcesz dokona─ç zwrotu produktu:

  1. Ode┼Ťlij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z ca┼é─ů jego zawarto┼Ťci─ů na adres: Mimotek Joanna Patek, Wyszy┼äskiego 18/U1, 70-201 Szczecin.
  2. Do┼é─ůcz do przesy┼éki pisemne o┼Ťwiadczenie, w kt├│rym zawrzesz ch─Ö─ç zwrotu produktu, a tak┼╝e numer konta, na kt├│re zostanie przekazany zwrot pieni─Ödzy.
  3. ci─ůgu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesy┼éki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi ┼Ťlad├│w u┼╝ytkowania, czy nie zosta┼é uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje si─Ö w oryginalnym opakowaniu z ca┼é─ů jego zawarto┼Ťci─ů).
  4. Je┼╝eli nie odnotujemy przeciwwskaza┼ä, na Tw├│j adres email prze┼Ťlemy informacj─Ö o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na za┼é─ůczony numer konta w ci─ůgu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieni─Ödzy. W przypadku p┼éatno┼Ťci kart─ů p┼éatnicz─ů zwrot ┼Ťrodk├│w zostanie wykonany na kart─Ö.

Kliknij w link poni┼╝ej aby pobra─ç formularz zwrotu:

 FORMULARZ ODST─äPIENIA OD UMOWY

Je┼╝eli Tw├│j zwrot produktu zostanie odrzucony (ze wzgl─Ödu na uszkodzenie produktu lub oznaki u┼╝ytkowania), przeka┼╝emy Ci na wskazany adres email informacj─Ö o nieprzyj─Öciu zwrotu produktu. W ci─ůgu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny ode┼Ťlemy produkt, pokrywaj─ůc koszt przesy┼éki.